Повністю електричний седан EQE святкує свою прем'єру в якості другої моделі, побудованої на унікальній платформі EVA2; першою моделлю був розкішний седан EQS. Фактично, новий спортивний седан бізнес-класу EQE пропонує всі основні функції EQS у дещо компактнішому форматі. Всесвітній дебют EQE відбувся на міжнародній виставці IAA в Мюнхені. Нову модель буде запущено поетапно приблизно за пів року, у середині 2022 року. Новий EQE від підрозділу Mercedes-Benz вироблятимуть, залежно від ринку, у Бремені та Пекіні. Першим буде запущено EQE 350 потужністю 215 кВт. Подальші версії будуть пізніше. Усі версії EQE матимуть електричну трансмісію (eATS) на задній осі. Пізніші версії з 4MATIC також оснащені eATS на передній осі. Електродвигуни являють собою синхронні двигуни з постійним збудженням (PSM). У PSM ротор електродвигуна змінного струму забезпечений постійними магнітами, тому на нього не потрібне живлення. До переваг цієї конструкції можна віднести високу питому потужність, високий ККД і стабільно високу потужність. Двигун на задній осі особливо потужний завдяки своїй шести фазній конструкції: він має дві обмотки по три фази кожна.
Підвіска нового EQE з чотирьох важільною передньою підвіскою та багатоважільною задньою підвіскою тісно пов'язана за конструкцією з новим S-Класом. EQE пропонується за окрему плату з керованим заднім мостом. На вибір є дві версії з кутом повороту до 4,5 ° і до 10 °. Радіус повороту знижується з 12,5 до 10,7 м при повороті задньої осі на 10°. Опціонально EQE також доступний із пневматичною підвіскою AIRMATIC з адаптивною системою демпфірування ADS+. Для забезпечення низького рівня шуму та вібрації електричні трансмісії (eATS) мають спеціальний пінопластовий килимок по периметру в якості покриття NVH. Кришка інвертора має тришарову конструкцію з металу та пластику. Доступні комплектації Mercedes EQE 350 base Mercedes EQE 350 top Mercedes EQE 500 base Mercedes EQE 500 top