BMW i3 - це найнезвичайніший електромобіль у лінійці Баварського автоконцерну. Він був першим у лінійці електричних автомобілів. Ще не викристалізували тренди та лекало, за якими створювалися наступні електромобілі. Тому дизайнери сміливо експериментували як із зовнішнім виглядом, так і з інтер'єром салону.
Після того, як концерн BMW вирішив зняти з виробництва BMW i3, в інтернеті з'явилося багато статей, в яких автори писали, що вони сумуватимуть за цим найбільш незвичайним електромобілем. Сьогодні BMW i3 - це вже історія. Але історія, про яку ще довго будуть згадувати й сумно зітхати: "На жаль, таких автомобілів вже не роблять". Але у вас ще є шанс купити BMW i3 в хорошому технічному стані.
Незвичайний електричний хетчбек BMW i3 сходить зі сцени: виробництво в Німеччині припинять у липні цього року, прямого спадкоємця у моделі не буде. Зате індекс i3 вже дістався іншому електромобілю: новий седан BMW i3 з кодом G28 представлений у Китаї. І він став першою моделлю в рестайлінговій гамі третьої серії G20, повноцінна прем'єра якої відбудеться цього року.
Новий BMW i3 створено на основі китайської довго базової "трійки": між осями тут 2966 мм проти 2851 мм у стандартного глобального седана. А габаритна довжина - 4872 мм проти 4709 мм. Глухі "ніздрі" і оригінальні бампери напевно залишаться відмінними рисами електричної версії. А ось нові фари, що позбулися перемичок у нижній частині, - це якраз прикмета рестайлінгової моделі.
Електротехніка п'ятого покоління - та сама, що в інших сучасних "електричок" BMW. Під капотом розміщені електронні блоки, а єдиний електромотор встановлений на задній осі й видає 286 к.с. і 400 Нм. Об'єм багажника при цьому скорочено з 480 до 410 літрів.
Тягова батарея - місткістю 70,3 кВт-год, з яких ефективно використовується 66,1 кВт-год. Повної зарядки має вистачити на 526 км пробігу за китайським циклом CLTC. На борту є зарядні пристрої змінного (11 кВт) і постійного (95 кВт) струму. Седан масою близько двох тонн може розігнатися до 100 км/год за 6,2 с, максимальна швидкість - 180 км/год.